[Csaladtortenet 2] Fwd: Re: Érdekesség: gyermek törvénytelenítése

Anna Gősiné Greguss ggacs4 at gmail.com
2021. Jan. 23., Szo, 23:12:45 CET

Kedves László!
Nagyon könnyen akár ő is lehetett, de Sárpilisen több Asztalos és Dávid
család élt. Sőt, már száz évvel korábban, 1801-ben is született egy
Asztalos Péter-Dávid Erzsébet házaspárnak gyereke ott:
https://www.familysearch.org/ark:/61903/1:1:VRWX-4R4
Üdv,
Anna

Zám László <laszlo.zam at freemail.hu> ezt írta (időpont: 2021. jan. 23., Szo,