[Csaladtortenet 2] Fwd: Re: Fwd: Re: Fwd: Re: Érdekesség: gyermek törvénytelenítése

Anna Gősiné Greguss ggacs4 at gmail.com
2021. Jan. 25., H, 22:03:56 CET

Kedves László!
Ez bizony könnyen lehet. Ez talán még a 27 évesen "szívszélhűdésben"
meghalt Dávid Erzsébet halálát is más fényben tüntetheti fel. Azt is el
tudom képzelni, hogy egy öngyilkosságot mismásoltak így el. De ez már a
krimi határát súrolja.
Üdv,
Anna

Zám László <laszlo.zam at freemail.hu> ezt írta (időpont: 2021. jan. 25., H,