[Csaladtortenet 2] kiolvasási segítségkérés 1594-ből, Bajorországból

Farkas Cserményi chermeny at gmail.com
2021. Jan. 27., Sze, 13:39:58 CET

Kedves Kutatótársak!

Két családnév kiolvasásában szeretnék Tőletek segítséget kérni. Tippjeim
vannak, de nem szeretnélek Benneteket befolyásolni. Mellékeltem egy
pdf-dokumentumot, ahol jelöltem, hogy melyik szövegben melyik névre vagyok
kíváncsi.

A szövegben találtok linkeket is, amelyeket megnyitva a teljes oldalakat
tudjátok vizsgálni belenagyítva, hasonló betűket keresve.

Bízom a nagyobb tapasztalattal rendelkezők megfejtéseiben!

Előre is köszönöm a segítséget!

Üdv:

Cserményi Farkas