[Csaladtortenet 2] Hunyadytól / Névváltozás

Hunyady László hunyady.laszlo at macse.hu
2021. Jan. 30., Szo, 12:18:56 CET

Kedves József!
Pár évvel ezelőtt a Belügyminisztériumból átkerültek az 1933 utáni
névváltoztatási kartonok a MNL-ba. Persze több év hiányzik az anyagból.
Kövesdi Istvánnal a MACSE névváltoztatási projektünk felelősével
meglátogattuk a témát felügyelő főosztályvezetőt, aki érdeklődést
mutatott, hogy a korábban
a MNL-al és az ELTE-vel kötött keretszerződésünk értelmében folytassuk
az anyag feldolgozását. Megígérte, hogy a témát felterjeszti a MNL
vezetősége elé.
A megbeszélésünkön részt vett a BM-ből átvett levéltáros hölgy is (már
nem emlékszem a nevére), aki az anyagot kezeli.
Én a MNL-hoz fordulnék, és megkérdezném, hogy az átadott anyagban mely
évek szerepelnek.
üdvözlettel,
Hunyady László