[Csaladtortenet 2] Névváltozás

Zsuzsa Papes papeszsuzsa at gmail.com
2021. Jan. 30., Szo, 14:03:25 CET

Az apukám 1938-ban magyarosította a nevét,24 éves volt.Ami számomra meglepő,
hogy  az édesapja beleegyezése is kellett hozzá.

A MNL Bécsi kapu téren voltam,több emailos egyeztetés után,igy minden
iratba belenézhettem. ( még le is fénymásolták :) )

Érdemes elmenni,ha valakinek van lehetősége,mert az épület belül gyönyörű.
:)

Üdv!
Zsuzsa

Anna Gősiné Greguss <ggacs4 at gmail.com> ezt írta (időpont: 2021. jan. 30.,