[Csaladtortenet 2] Szomolnok, Uhorna, Dernő

Zsuzsa Papes papeszsuzsa at gmail.com
2021. Júl. 8., Cs, 13:35:54 CEST

Kedves Béla!

1892-es helységnévtár szerint,a dernői romai katolikusokat,Hárskúton
anyakönyvezték.
1907-es szerint az állami anyakönyvezés helyben,rom.kat Hárskúton.

https://www.familysearch.org/search/catalog/results?count=20&placeId=74263&query=%2Bplace%3A%22Hungary%2C%20G%C3%B6m%C3%B6r%2C%20H%C3%A1rsk%C3%BAt%22&subjectsOpen=777264-50

Az uhornaiakat pedig Szomolnokon.

A szomolnoki anyakönyvek 1908-ig vannak fenn.
https://www.familysearch.org/search/catalog/639965?availability=Family%20History%20Library

Ugy tudom hogy a szlovakiai állami anyakönyveket nem engedték
lefényképezni,jobb esetben (pl Szomolnok)
1895 után is van fenn néhány év.

A link végére görgetve megtalálhatók a helységnévtárak.
http://konyvtar.ksh.hu/index.php?s=kb_statisztika

Talán mások többet tudnak segíteni!
Üdv!
Zsuzsa