[Csaladtortenet 2] világcsaládfa

Marcsi H hamory.marcsi.49 at gmail.com
2021. Júl. 16., P, 21:12:23 CEST

Kedves Eva!
Sajnos, hogy levettek, mert nem tudtak fenntartani, mert nem volt eleg
penzuk hozza. Sajnos lementeni sem tudtam a csaladfankat, tobb masokkal
egyutt, mert nem volt ra meg a legetoseg.

Ott vannak az ingyenes csaladfa programok. Aki akar ott is kezdheti epiteni
a csaladjanak a fáját.
Mindenki szamitson azzal, hogy ha valamit egyszer az internetre feltett,
az  kozos.
Mindegy, hogy a csaladfaba, vagy barmilyen programba tette, az mar
szabadjara engedte.
Udv. Marcsi.