[Csaladtortenet 2] világcsaládfa

Balog László baloglaci at freemail.hu
2021. Júl. 16., P, 23:56:05 CEST

Ismét a fontos "alap" kérdés !!

Habitus kérdése, hogy gyüjtögetek/építgetek csak magamnak -- ami fél-kettő év -- vagy továbblépek egy-egy település feldolgozására.

Utóbbi esetben van értelme a fiók mélyén rejtegetni a már kész munkát ??
Ehhez kapcsolódva egy hatalmas kérdés és gát........a mai, pofátlanoktól burjánzó, a mások munkájából nyerészkedni vágyó, lenyúlós világban hogyan tudom úgy a köz számára elérhetővé tenni a saját munkámat, hogy az előbb emlegetett hulladék embereket semlegesítsem ??

Én jelen pillanatban a Webtrees programban látom erre a megoldást....
Ha ingyenesen szeretnénk ezt megvalósítani, akkor ehhez kell webszerver hozzáférési lehetőség....szerencsés esetben valamelyik közigazgatási, közművelődési szervezetnél.....
Így megvan a nyilvánosság és az adatvédelem kérdése is oldva.

BL