[Csaladtortenet 2] Pécsi e-levéltár

Farkas Beáta farkas.beata at t-online.hu
2021. Júl. 29., Cs, 05:25:07 CEST

Kedves Zsolt!

Néhány éve kutattam ott, nem bonyolult.
Kell csinálni egy regisztrációt, majd belépve eldöntheted, milyen
előfizetést szeretnél:
15 nap (15 letölthető képpel): 2.500,- Ft
90 nap (50 letölthető képpel): 5.000,- Ft
365 nap (200 letölthető képpel): 15.000,- Ft.
A kutatás a megadott időintervallumokon belül természetesen korlátlan.
Itt egy részletes leírás, hogyan kell csinálni:
https://e-archivum.pecsiegyhazmegye.hu/e-archivum_itiner_hu.pdf

Üdvözlettel:
F. Beáta