[Csaladtortenet 2] Házasság időpontja

Dr. Zana János jzana9941 at gmail.com
2021. Júl. 29., Cs, 20:54:55 CEST

Valtner Franciska a Tabánban született:

https://www.familysearch.org/tree/person/sources/LCBH-JZM

Fia (első gyermeke; ükapám) a Vízivárosban:

https://www.familysearch.org/ark:/61903/1:1:V4J6-KCZ

Valtner Franciska halotti bejegyzése a Vízivárosban:

https://www.familysearch.org/ark:/61903/3:1:3Q9M-CSR6-9B4M?cat=228267

Minthogy 49 évig élt házasságban, az 1821-ben köttetett. Igen ám, de nem
találom. Sőt, vízivárosi esketéseket nem is találtam erről az
időszakról. Már egész Budát végignéztem (legalábbis azt hiszem), de nem
találom. Hátha van valakinek jó ötlete, hol keressem.   János

--
Kutatott családnevek: Zana, Mauthner, Brachtl, Békési, Mojsisovics, Ungvári, Márki-Zay, Kása