[Csaladtortenet 2] Bairov/Bairow

Tamás Ida ida.tamas at gmail.com
2021. Jún. 2., Sze, 22:24:46 CEST

Kedves Mindenki! Köszönöm a válaszokat és ez így rendben is van, de
Bairov még mindig nincs meg. 🙁 Brezovon sem találtam meg a keresett
időszakban.  A házasságiban mintha görög katolikus lenne megjelölve
felekezetnek, de ezt nem tudom tisztán kiolvasni.
Üdv Ida

<http://www.avg.com/email-signature?utm_medium=email&utm_source=link&utm_campaign=sig-email&utm_content=webmail>
Mentes
a vírusoktól. www.avg.com