[Csaladtortenet 2] WWI áldozat-tal kapcsolatos info, mely Bécs szerint alapból a bidapesti Vöröskereszttől származik

Zsuzsanna Sike sikezsuzsannacsaladkutatas at gmail.com
2021. Jún. 7., H, 15:22:15 CEST

Kedves Kutató- és Tagtársak!

A minapi 1919-es  honvéd kutatásommal kapcsolatban, melyben Lenkefi úr
segített egy "slejfnivel", amelyen az állt, hogy az info a budapesti
Vöröskereszt bejelentéséből származik, a mai napon megkaptam aZ MVK
Keresőszolgálatának válaszát. Valami fatal error történhetett a MVK
levéltárával (pillanatnyilag lényegtelen), de a levéltári anyaga (és benne
mindaz ami az addigi tevékenységével foglalkozott  a WWI.-.WWII. és az
56-os eseményekben) megsemmisült, eltünt, felszívódott 1962 előttről.
Tehát keresni MVK levéltári anyagokban csak 1962 utántól lehet,

Egyébként érdeklődtem Lenkefi úrtól, hogy mi az adatbázis meghatározása,
amiből előkerült ez a "MVK közeli" info
Zsuzsánna

"Tisztelt Sike Zsuzsánna!

Köszönjük szépen megkeresését.

Sajnos, a Magyar Vöröskeresztnek 1962 előttről nem maradtak fent iratai,
dokumentumai, így nem tudunk segíteni a kérdéses forrás beazonosításában,
felkutatásában.

Köszönjük megértését.

Tisztelettel:

*Gyorgyovich András"*