[Csaladtortenet 2] Valastyán Jusztina ( Jusztinia )

Attiláné Komáromi komaromiattilane75 at gmail.com
2021. Jún. 13., V, 09:09:46 CEST

Kedves Kutatók!

Évek óta kutattam Benczúr Judit és Valastyán István leszármazottait és nem
is túl régen sikerrel jártam! Itt sok segítséget kaptam hozzá . Azt már
régóta tudtam, hogy volt két gyerekük: Judit 1909. augusztus 05. Szarvas,
és István 1914. december 17.
Tiszaföldvár.
Nemrégiben ahogy kutatattam láttam rá több helyen is célzást, hogy volt egy
3. testvér is esetleg. Egy lány Jusztina ( Jusztinia ) néven de sajnos
tovább semmi.
Esetleg tudnátok segíteni kideríteni, hogy tényleg létezett-e?

Előre is köszönöm!
Emőke