[Csaladtortenet 2] Nagytétény polgári halotti akv.

Anna Gősiné Greguss ggacs4 at gmail.com
2021. Jún. 14., H, 01:23:16 CEST

Kedves Laci!
1949. december 31-ig önálló település volt, ekkor Budapesthez csatolták.
Azóta Budatéténnyel valamint Budafok nagy részével a XXII. kerületet
alkotja. Tehát szerintem a XXII. kerületnél érdemes keresni:
https://www.familysearch.org/search/catalog/1572991?availability=Family%20History%20Library
Üdv,
Anna

László Kulcsár <laszlo.j.kulcsar at gmail.com> ezt írta (időpont: 2021. jún.