[Csaladtortenet 2] Hol lakik a vőlegény?

Völgyi Pál nagybaczoni at citromail.hu
2021. Jún. 17., Cs, 21:21:39 CEST

Igaz, 1873-ban alakult újjá, korábban határőrvidék, még korábban Szörényi bánság volt. Azonban a bánságot nevezték Szörény megyének is.
Azért gondoltam erre, mert régi írásokban a "Szörény", Szerin, és Zerin alakban is előfordul.

Persze ez nem változtat azon, hogy a most keresett helység - Pazoa - Horvátországban, Szerém megyében volt, és ha jól látom, az adott korban a horvát-szlavon határőrvidékhez tartozott.
Üdv: Ferenc