[Csaladtortenet 2] Feleség származása

Biró Márta mobima1 at gmail.com
2021. Jún. 20., V, 15:22:16 CEST

Valóban igy van, ahogy Pista irta. Személyesen már jártam Marosludason és
Magyarbükkösön is, de ilyen korai adatuk nincs. Ezért gondoltam, meg  kéne
próbálkozzak Pánád községgel, de ma már ott nem beszél senki magyarul. Még
talán a Gyulafehérvári Egyházmegyénél lehet valami. Az 1750-es erdélyi
összeirásban Alsó-Fehér megyét nem találtam.