[Csaladtortenet 2] Knezevo

Krisztián Skoumal skoumi.gen at gmail.com
2021. Jún. 26., Szo, 00:08:32 CEST

Kedves Erzsébet,

anyakönyvi kivonatot a családnál, leszármazottaknál lehet keresni.

Horvátországban 100 éves egységes védelmi időszak van az anyakönyvekre
nézve, így 1945 nem kutatható. Egyébként szerintem az eszéki püspökséghez
tartozik a település, ha a római katolikus anyakönyvezést nézzük. Hogy
polgárilag hova tartozik, az egy jó kérdés. Talán Baranyabán (Popovac) a
nyerő.

Üdv
Krisztián

Erzsébet Aranyos <ae.gyongyi at gmail.com> ezt írta (időpont: 2021. jún. 25.,