[Csaladtortenet 2] keresem (Ungváry Eszter)

Dr. Zana János jzana9941 at gmail.com
2021. Jún. 27., V, 12:14:33 CEST

Úgy tudtam, hogy mindannyian a budavári gyülekezethez tartoztak
hivatalosan, de a Deák téri templomot látogatták; édesanyámat is
beleértve. Eszter szülei Budapesten kötöttek házasságot, utána költöztek
Pozsonyba, hiszen két évre rá már ott született a nagyanyám.

Valóban, Eszter születését Dunaalmáson sem találtam. De köszönet a
mellékletért!!   Üdv, János

--
Kutatott családnevek: Zana, Mauthner, Brachtl, Békési, Mojsisovics, Ungvári, Márki-Zay, Kása