[Csaladtortenet 2] keresem (Ungváry Eszter)

Dr. Zana János jzana9941 at gmail.com
2021. Jún. 28., H, 17:35:57 CEST

Köszönöm mindenkinek a segítséget. A születést Szákon jegyezték be
(jelenleg Szákszend). Ez a hely a születés helyétől légvonalban 25
kilométer, közúton 45 (Duna Almás). Hogy miért vitték ilyen messzire az
újszülöttet, az jó kérdés. Az eredményhez jól jött, hogy megtaláltam a
keresztanyát és keresztapát, ugyanis ők szerepelnek rengeteg más
születésnél is.

Arra mindenképpen jó volt, hogy elkezdjem ellenőrizni az adataimat. A
kutatás elején (kb. tizenöt éve) sok mindent hallomásból jegyeztem be,
és nem ellenőriztem; a familysearch használatát kb. hat éve kezdtem el.
Most kezdem ledolgozni a hiányokat.

Köszönet mindenkinek, aki segített . Üdvözlettel János

--
Kutatott családnevek: Zana, Mauthner, Brachtl, Békési, Mojsisovics, Ungvári, Márki-Zay, Kása