[Csaladtortenet 2] segítség kérése kiolvasáshoz - Pincehely 1857

Anna Gősiné Greguss ggacs4 at gmail.com
2021. Jún. 30., Sze, 18:11:11 CEST

Kedves Klári!
Szerintem az anya Resi Kayár (Resi = Rézi).
Sajnos gyakran előfordul, hogy a K és a R alig megkülönböztethető. Nézd meg
az alatta lévő sorban az apa nevét, Moses Kraus. Hasonlítsd össze a Kayár
alatt három sorral a Lotti König neveket.
Üdv,
Anna

Klára Majoros <majoros at t-online.hu> ezt írta (időpont: 2021. jún. 30., Sze,
16:46):