[Csaladtortenet 2] farkashidai Molnár család / kiolvasás

Balázs Karsai karsaibalazs.1982 at gmail.com
2021. Jún. 30., Sze, 19:41:40 CEST

Kedves Juli!

A dunabogdányi indexelés még az átlagos FS indexelések színvonalát sem éri
el. Csapnivaló. Állandó félreolvasásokkal van tele, amik gyakran olyan
szintűek, hogy már a keresést is lehetetlenné teszik. Ráadásul több hiány
is volt benne. Ezért az "ismételt" munka. Megy a MACSE adatbázisba
nemsokára.

Balázs

Julia Szent-Gyorgyi <jpmiaou at gmail.com> ezt írta (időpont: 2021. jún. 30.,
Sze, 17:25):