[Csaladtortenet 2] Szarajevó

Krisztián Skoumal skoumi.gen at gmail.com
2021. Már. 2., K, 08:52:35 CET

Szia Erik,

ez izgalmas :)
Szerintem csak lokál kutatással lehet begyűjteni.
Név alapján a muzulmánt és az ortodoxot kizárnám, római katolikus vagy
evangélikus vallást tippelek.
Amit esetleg megpróbálhatsz még, ukadelwien at gmail.com - a bécsi
Hadtörténeti Levéltárban szolgáló magyar delegáció emailcíme. Mivel a FS-ön
a kapcsolódó katonai anyakönyvek jelenleg nem elérhetők, ezért - ha
katonaként szolgált Szarajevóban - talán ők tudnak neked segíteni.

Üdv
Krisztián

Erik Dirbák <dirbakerik at gmail.com> ezt írta (időpont: 2021. márc. 2., K,
8:01):