[Csaladtortenet 2] újabb FS-TOOLS probléma?

Anna Gősiné Greguss ggacs4 at gmail.com
2021. Már. 3., Sze, 00:42:42 CET

Bocsánat, mégiscsak visszatértem, mert 9 perc várakozás után csak 20 képet
engedett letölteni, de most ezt az üzenetet kaptam:
Sávszélességi limit túllépve

Adatforgalmad meghaladta e webes applikáció általános felhasználói licencét
és célját, emiatt átmenetileg nem tudsz képeket letölteni. Jogosultságaid
egy óra múlva visszaállításra kerülnek. Annak érdekében, hogy a jövőben ne
kapj ilyen üzenetet, csökkentened kell az adatfelhasználásodat. Ha olyan
adatigényed van, amely meghaladja ezen online applikáció általános
felhasználói licencét és célját, akkor kérjük, küldj egy ímélt (
searchfeedback at familysearch.org), további tájékoztatást kérve a
FamilySearch adatokhoz való megfelelő hozzáférést illetően.

A FamilySearch API-okon keresztül elérhető adatok jogvédelem alatt állnak.
Engedély nélkül tilos ezen adatok bármiféle programozott elérése,
újraformázása vagy átirányítása! A FamilySearch az ilyen engedély nélküli
használatot a sokszorosítási, derivációs, valamint megosztási jogai
megsértéseként értelmezi.

Csukódik a szabad kapu :(
Üdv,
Anna