[Csaladtortenet 2] Familysearch gond

Marcsi H hamory.marcsi.49 at gmail.com
2021. Már. 6., Szo, 22:42:53 CET

Kedves Janos!

Ez nagyon egyszeru, ha tudod hol keresd a lehetoseget.
Az illeto szemelyi lapjat nyisd ki.
A “Details” re kattints, ha nem ez jon del a megnyitasnal, hogy lasd az osszes adatot.
Keresd meg azt a datumot amit rosszul irtal be. A mellett ott van “Edit” kék betukkel. Arra rakattintva feljon egy ablak amibe beirhatd a helyes valaszt beirod.
Udv. Marcsi.