[Csaladtortenet 2] Olasz fogság vs börtön

Komáromi Diána komaromidiana2000 at gmail.com
2021. Már. 8., H, 20:23:08 CET

Kedves Viola,

a Veszteséglistában Mázik névre keresve egy Lajost sem adott ki. Persze
lehet, hogy pl. elgépelték a vezetéknevét, vagy más okból nem szerepelt
a listában, tehát ez nem perdöntő bizonyíték, csak jelezni szerettem
volna, hogy megpróbáltam megkeresni.

https://adtplus.arcanum.hu/hu/collection/MEVH_Veszteseglista/

Üdv,

Dia