[Csaladtortenet 2] Köszönetek

Erzsébet Aranyos ae.gyongyi at gmail.com
2021. Már. 10., Sze, 13:22:04 CET

Kedves Tagtársak!

Mindenki segítségét nagyon köszönöm! Megtaláltam a megoldást, ma reggel
megjött az ihletem, a felnagyított mapire térképet képmetsző segítségével
kivágtam, az így létrejött word file-t pedig jpg-vé alakítottam át, így ki
tudom nyomtatni és a helytörténeti részhez tudom csatolni a családfa
dokumentumaim közé.

A foglalkozásnevek megfejtését is köszönöm, na, erre nem jöttem volna rá
magamtól, de nem is baj, mert ebből is sokat tanultam. (szlovák csipke
házalók, korai társadalombiztosítás)

Üdvözlettel és szép napot Mindenkinek: Erzsébet