[Csaladtortenet 2] Macse oldalra belépés

Borsos József és Józsefné borsos at corex.bg
2021. Már. 14., V, 16:15:46 CET

Tisztelt Tagok!

A MACSE oldalán beléptem tagként, majd a videók fület választva szerettem volna megnézni az egyik videót, de nem sikerült, mert kiírta, hogy csak tagoknak lehetséges, és jelentkezzek be! Aztán az előadásokra jelentkezést néztem meg, ott ismét beléptem, majd visszatértem a videókra, s ismét elutasított.
Kérdésem: a videókhoz ismét be kell jelentkezni? Számomra nem értelmezhető, hogy nincs a főoldalon egyszerű belépés/kilépés és onnét lavírozhatok a menükben.
Kaphatok segítséget?
Köszönöm!
Borsosné Magdi.