[Csaladtortenet 2] Hunyadytól / előadás régi írások olvasásáról

Hunyady László hunyady3 at gmail.com
2021. Már. 20., Szo, 09:47:03 CET

Kedves Családtörténet Kutatók!
A németországi Computergenealogie Egyesület https://www.compgen.de/
részéről pár napja Prünte Ingrid előadást tartott a régi német
(Sütterlin, Kurrentschrift) írások feloldásának módszeréről. Nekem
nagyon tetszett. Didaktikus módon
az előadás második felében a hallgatóság bevonásával gyakoroltatott
minket. Sajnos ez csak németül értök számára lehet érdekes.
Ígérte, hogy folytatni fogja az oktatást. Mivel tagja vagyok ennek az
egyesületnek gondolom értesítést fogok kapni
a következő előadás időpontjáról. Ha valakit érdekel kérem jelezze
felém, hogy megküldhessem neki a következő előadás youtube linkjét.
https://youtu.be/G71XoUdVIiI
De jó lenne ha egy hasonló magyarul is készülne.
üdvözlettel,
Hunyady László