[Csaladtortenet 2] magyar és szlovák családnevek rendszere

Benke Zoltán benkez at t-online.hu
2021. Már. 20., Szo, 11:40:40 CET

Kedves Éva!

Gépemen megtaláltam. 11,8 megás.
Magánba jelezze nekem ki szeretné és hogyan)))))) (mamut file ?)
Alul találhatóak kutatott neveim rengeteg csabai, mezőberényi, tótkomlósi,
szarvasi családnévvel hátha van közös pontunk))))))
üdv
B. Zoli

Kutatott családnevek:
Achim, Ambrus, Ando, Bakabányi, Bala(j)ti,Baranyi, Baudrexler, Bató,
Bejujszki, Belicza, Bella, Bellaágh, Bencsik, Bencsó, Bene, Belyujszky,
Bevocsik, Bíró, Bleha, Bódi, Boros, Boták, Botyánszki, Cselovszky, Csibrány,
Csicsely,Czepó, Czinege, Darida Dencs, Dobróczki, Dudás, Egyed, Fabian,
Fejér, Fekete, Ficsór, Födi, Francz (k)o, Gaál, Gábor, Gácsi, Gajdács,
Gálik, Galisz, Gáspár, Gast, Gazsó, Gonda, Gubicza, Griecs, Gyerai,
Gyumbjer, Gyurkovics,  Halász, Hanich, Hankó, Harangi, Havrán, Horpácsy,
Jancsó (Jancsov), Jelnovszky, Kaczkó,  Kálmán, Kaló, Kernusz, Kitzberger,
Kohant, Kollár, Kollarovszky, Koncz,   Koncsok, Koszecz, Koszna,
Kovácsovics, Küllinger, Kürti,  Kral, Kralik, Krizsán, Krizsnyák, Krnács,
Kvasz, Lábody, Lajkó, Laukó, Lengyel, Likrecz, Lipták, Lökös, Lukoviczky,
Marik, Medovarszki, Mézes, Mihály, Miklya, Mlinár, Mounár- Csömerszky,
Müller, Nagy, Okos, Opauszki, Orvos, Ozban,  Paulov, Pente, Péter,
Popróczky, Prisztavok, Rajtár, Ratay(j), Resetar, Réti, Sári, Sas, Scheier,
Selmeczy, Seres, Sipiczky, Such, Stefanik, Szák-Kocsis, Szarvák, Szaszák,
Szautner, Szénásy, Szili, Szlávik, Szokoly, Tamala, Treffer, Treznyák,
Turner, Uhrin,Valach, Valent, Vasas, Urban, Varga, Vantara, Vrabecz,
Walkovszky, Wurst,