[Csaladtortenet 2] FS-Tools 3.0.2 nem működik

Laszlo Kutas laszlo at kutas.ch
2021. Már. 23., K, 11:39:27 CET

Kedves Krisztián

Nálam sajnos nem működik, ahogy leírtad.

Miután beadtam a filmszámot, csak az « Adatokat ellenörizni“ gomb aktív.

Erre kattintva a DF-szám mezö pirosra vált.

Elindítva a letöltést minden egyes kép után megjelenik egy hibajelzés és csak a protokollt tölti le, képet nem.

Van még valami ötleted?

Üdv.

László