[Csaladtortenet 2] Pilis - Jagyugya-Kemenár páros - Őskereső kérés

Czellecz Zoltán zczellecz at digikabel.hu
2021. Már. 26., P, 15:16:16 CET

Kedves Ida,

csak megerősíteni tudom a László által írottakat.
A születések fellelhetők, az esküvő szintén. (Itt a menyasszony szülei még
nyilván
éltek, a vőlegény szülei azonban már nem, mindkettőjüknél szerepel a 'néhai'
megjegyzés).
Keresztelési bejegyzéseknél Jagyugya István, János, Mihály szerepel, de Pál
1912-ig
nem (eddig tudtam átnézni).
Elhunytukra vonatkozó bejegyzést nem találtam én sem, László
következtetésével
egyetértek.

üdv
Czellecz Zoltán