[Csaladtortenet 2] Rokonsági fokok

Krisztián Skoumal skoumi.gen at gmail.com
2021. Már. 27., Szo, 01:07:15 CET

 (Ugyanakkor a "jobbapa" mellé javasolnám a "balapát" is :D )

Ezt a balkézről született gyermek apjaként? 😉

"Így alakult ki, hogy a déd, szép, ük sorrendet amolyan tudományoskodó
sznobizmusból így illik írni, ha komoly embernek akarsz tűnni..."
LOL. Megmaradok egyszerű, komolytalannak akkor 😀

Üdv

Szabó Előd <szaeltan at gmail.com> ezt írta (időpont: 2021. márc. 26., P,
20:38):