[Csaladtortenet 2] rokonsági fokok

Gyorgy Weber wegyor at gmail.com
2021. Már. 28., V, 18:29:24 CEST

Ha már számok, akkor erre találták ki a Kekule számozási rendszert.
Informatív, ha tetszik, tudományos is, persze megvannak a maga korlátai is.
Anno még én írtam a wikipediára, amit nyilván azóta sokan javítottak, de
tájékozódásra  ill. továbblépésre, vagy egyéni megoldások keresésére jó.

https://hu.wikipedia.org/wiki/Kekul%C3%A9_sz%C3%A1moz%C3%A1si_rendszer

üdv:

gy.

Balog László <baloglaci at freemail.hu> ezt írta (időpont: 2021. márc. 28., V,