[Csaladtortenet 2] Jászárokszállás civil halotti

info at insolidum.hu info at insolidum.hu
2021. Már. 30., K, 12:14:04 CEST

Kedves Péter!
Én dolgoztam fel Jászárokszállási anyakönyveket és sajnos nincs benne
1933.01.01. - 1946.12.31. időszak.
Ez egy nagyobb intervallum, ezen kívül hiányzik még 3 lap.
Még nem érdeklődtem meg a megyei levéltárba, hogy megtalálható-e vagy
nem.
Amennyiben megkérdezed akkor a választ írd meg légyszíves.

Üdvözlettel:
              Kaszás Ottó