[Csaladtortenet 2] Dunakeszi anyakönyv

Farkas Cserményi chermeny at gmail.com
2021. Már. 30., K, 12:50:48 CEST

Kedves Krisztián!

Védelmemben annyit elmondanék, hogy minden egyes családtörténetes levélnél
megnézem először a levél témáját és, ha nem tudok segíteni, vagy az én
kutatásomhoz nem kapcsolódik, akkor automatikusan törlöm. Így a pesti
anyakönyvek hollétéről nem tudtam, illetve csak sejtettem, hogy a Pest
Megyei Levéltárnál vannak.
Válaszodat köszönöm!

Baráti üdvözlettel:
Farkas