[Csaladtortenet 2] Jászberényi katolikus anyakönyveinek indexelése

György Négyesi negyesigy at gmail.com
2021. Május. 4., K, 16:53:15 CEST

Nem akartam reagálni, mint indexelő, magam részéről én csak annyit
szerettem volna az indexben rögzíteni, a halott neve, apja, anyja,
házastársa pld.
Azt hiszem ez is óriási segítség, de ha valaki megnézi az adatbázist rá fog
jönni. hogy még mindent kértek tőlünk indexelőktől, pld hősi halott,
özvegy, halva született, névváltozásra nincs adat (apa és gyerek neve nem
egyezik, külön fel van híva rá a figyelem)
De a házassági, születési indexek is plusz tartalmakat tartalmaznak
Aki itt reklamált a minimális adattartalomért, jöjjön és csinálja
Látható az indexben a dátumok, sorszám, filmszám, filmkocka szám
Szóval még mi kellene kedves reklamáló???
4si Gyuri
30 4358481
sakk-magazin.hu/4si

Marcsi H <hamory.marcsi.49 at gmail.com> ezt írta (időpont: 2021. máj. 4., K,