[Csaladtortenet 2] Jászberényi katolikus anyakönyveinek indexelése

Kenese Éva kenev at freemail.hu
2021. Május. 5., Sze, 16:11:01 CEST

Kedves Erik,
én a Csongrád megyei szegedi kunok leszármazottja vagyok és az ő életüket kutatom. Elképzelhető, hogy a Jász múzeum katolikus anyakönyveiben szerepelhetnek Daka nevűek?
Ha a jász anyakönyvek böngészése közben esetleg szemedbe ötlik a név, kérlek értesíts és azonnal keresésbe kezdek.
Segítségedet előre is köszönöm, Éva