[Csaladtortenet 2] Szabadságharcos vértanú

Krisztián Skoumal skoumi.gen at gmail.com
2021. Május. 6., Cs, 19:56:30 CEST

Kedves Henrik,

az aradi vértanúkat Aradon anyakönyvezték (lásd pl. gróf Leiningen és
Dessewffy csatolva), de nem mindegyikük bejegyzése lelhető fel.
Az egyház, amennyire tudom, nem a halált, hanem a temetést rögzítette. A
temetés normál esetben lakóhelyen, egyéb esetben máshol történt (pl.
ismeretlen, folyóból kihúzott hulla, talált hulla, lakóhelytől távol
kivégzett stb.)

Üdv
Krisztián