[Csaladtortenet 2] Szabadságharcos vértanú

henrikreitzner at gmail.com henrikreitzner at gmail.com
2021. Május. 6., Cs, 22:38:48 CEST

Kedves Richárd atya!
Ez nagyon érdekes jegyzet. Sajnos azt írták nekem hogy a pesti Neugebeude börtön udvarán kivégzettek töbségének halálát nem anyakönyvezték és jelöletlen sírokba temették...
Megpróbálom a lakhely~n átnézni az anyakönyveket...
Köszönettel
Henrik
--
Sent from myMail for Android Thursday, 06 May 2021, 08:47PM +02:00 from Richárd Inzsöl  inzsoel at gmail.com :