[Csaladtortenet 2] családfa poszter

Marcsi H hamory.marcsi.49 at gmail.com
2021. Május. 7., P, 09:49:46 CEST

Kedves Melinda!
Ha jol tudom a Toolsnal a lenyilo ablakban van az atallasi lehetoseg, ha a
gepeden akarod ezt megcsinalni.
Ha az internet oldalon, akkor a jobb gelso saroknal a 3 pontnal.
Pontositani tudok delutan, amikor a nagy gepnel leszek. Ha kell akkor
kepekben is at tudom kuldeni, hogy hogy indulj el.
Irjal, ha erdekel.
Udv. Marcsi.