[Csaladtortenet 2] Szabadságharcos vértanú

Ádám Nagy cs.nagyadam at gmail.com
2021. Május. 7., P, 13:55:43 CEST

Kedves Kutatótársak!

Batthyány Lajos miniszterelnöknek a MACSE-oldalon egyelőre csak pesti
halotti bejegyzése van fent az ismert személyeknél. Erről a Vas
megyeiről nem tudtam; szerintem ezt is fel lehetne tenni.
De az eredeti kérdésre válaszolva: valaki 2-3 évvel ezelőtt tett fel egy
listát az 1849-es kivégzettekről, amiben szerepel Gábel Mátyás is, hogy
Pesten végezték ki, golyó által, 1849. szept. 12-én. Nem tudom, ebben
volt-e új információ, de hátha segít a keresésben.

Üdvözlettel,
Ádám

Szigetiné Ili <zekany at gmail.com> ezt írta (időpont: 2021. máj. 7., P,
10:34):