[Csaladtortenet 2] Segítségkérés

Laszlo Kutas laszlo at kutas.ch
2021. Május. 9., V, 13:59:28 CEST

Kedves Lengyel Attiláné!

Tolnay Márton Lellén született (halotti anyakönyvi bejegyzés), de az FS-en nincsenek egyházi anyakönyvek Balatonlelléröl.
Ime a találatok:

Kalotsai Julianna, szül. 1809 feb. 10 Zalaszántó
https://familysearch.org/ark:/61903/3:1:939V-JLVL?cc=1743180

Bitskei Anna, sz. 1830 jan. 8 Kéthely
https://familysearch.org/ark:/61903/3:1:9396-CVZS?cc=1743180

Bitskei Anna, Tolnai Márton neje, elhalálozott: 1874 júl.1 Kéthely
https://www.familysearch.org/ark:/61903/3:1:3Q9M-CS1K-F93Z-9?i=140&cat=371526

Tolnai Márton, e. 1894 ápr. 28 Kéthely
https://www.familysearch.org/ark:/61903/3:1:3Q9M-CS1K-F9QS-Y?i=383&cat=371526

Üdvözlettel