[Csaladtortenet 2] Pestújhely - Tátra/Horthy M utca

Krisztián Skoumal skoumi.gen at gmail.com
2021. Május. 11., K, 21:06:03 CEST

Kedves Mindnyájan,

ma újra megnéztem - a másodpéldányt készítő anyakönyvvezető simán csak
Horthy Miklós-t írt. Lehet, már nem tudott mit kezdeni a -néval? :)
Én elfogadom - különösen, hogy magánban kaptam korabeli térképeket is az
egyik segítőtől - hogy Horthy MIklósné utca volt.

Üdv
Krisztián

Anna Gősiné Greguss <ggacs4 at gmail.com> ezt írta (időpont: 2021. máj. 11.,
K, 1:22):