[Csaladtortenet 2] GDPR

Gyorgy Weber wegyor at gmail.com
2021. Május. 12., Sze, 09:41:32 CEST

Kedves Kutatótársak!
A GDPR már sok keserűséget okozott nekünk. Itt a listán is időnként
előkerülnek régi kórházi zárójelentések (eü-i ellátásról szóló egyéb
iratok) kutatásával vagy hozzá jutásával kapcsolatos információ-igények.
((Meddig őrzi a kórház, kitől kell kérni másolatot, stb.)
Most egy továbbképzésen vettem részt, ahol megtudtam, hogy a GDPR erről
miként rendelkezik, megosztom veletek:

"*A betegellátás időtartama alatt az érintett által adott írásbeli
meghatalmazás, míg az ellátás befejezését követően az általa adott teljes
bizonyító erejű magánokiratba foglalt meghatalmazás alapján adható ki más
személynek az érintett bármely egészségügyi adata (ideértve a leleteket is)
vagy az érintett egészségi állapotáról szóló bármely tájékoztatás,
információ."*

*üdv:*

*gy.*