[Csaladtortenet 2] Barcika

Biró Márta mobima1 at gmail.com
2021. Május. 12., Sze, 16:58:05 CEST

Kedves Kutatótársak
Elakadtam egy haláleset keresésében.  A FS nem adott találatot (ha jól
kerestem). Hátha tudtok segíteni, legalább egy linkkel, hogy merre induljak
el.
Székely Tamás vasúti dolgozó, barcikai lakos, 1922. október 4-én hunyt el.
Egy kérelemben 1881.01.16 születési dátumot találtam, de nem egyértelmű,
hogy az elhunyté, vagy a kérelmező feleségé. Felesége Tichy Cecilia, és
valójában Alsóbarickán laktak. A Fs-en csak Felsőbaracka református
anyakönyvet láttam, de az is csak 1895-ig. A vallásban nem vagyok biztos, a
feleség katolikus volt. Olvastam, hogy Barcikát 1947-ben
Sajókazinchoz csatolták, de ilyen anyakönyveket sem találtam. Csak a
levéltári kutatás maradna ??
Minden ötletet köszönök.
B.Márta
B.Márta