[Csaladtortenet 2] Barcika

Biró Márta mobima1 at gmail.com
2021. Május. 12., Sze, 18:14:04 CEST

Kedves János,
A MÁV levéltárban már jártam, amit tudok, azt az ott talált kevés iratból
találtam. Én is arra gondoltam, hogy mint üzemi segédtiszt,
állomás-felvigyázó talán a MÁV őríz valami iratot. Nem volt szerencsém.
B.Márta

Dr. Zana János <jzana9941 at gmail.com> ezt írta (időpont: 2021. máj. 12.,
Sze, 18:02):