[Csaladtortenet 2] Barcika

Balog László baloglaci at freemail.hu
2021. Május. 12., Sze, 18:31:43 CEST

Nekem ismét más tapasztalataim vannak...bár lehet, hogy csak szerencsém volt...
A nagyapám csak egyszerű váltókezelő volt.
Ennek ellenére -- és azzal nehezítve -- hogy volt egy ugyanolyan nevű ember, ugyanarról a településről, sikerült megtalálnom a személyi kartonját, és azon MINDEN adat szerepelt: Anyja;Apja neve; születési adatai; az előremenetelének és az állomáshelyeinek adatai; a gyermekeinek a születése; a Házassági adatai.....

Az irattáros készséges volt, így tisztességes díj ellenében még fénymásolatot is kaphattam..
Igaz mindez 4-5 éve volt...

B.L.