[Csaladtortenet 2] Szuszki - Szuszky családnév

Deáki Lajos deakilajos at gmail.com
2021. Május. 19., Sze, 13:02:34 CEST

Kedves Lista!

A fenti viszonylag ritka családnévvel kapcsolatban érdeklődnék, hogy van-e
valakinek kötődése, kutatása hozzá?

A Szuszkik akiket én keresek, elviekben Rakamazról (Szabolcs) származtak át
Újhutára (ma Bükkszentkereszt, Borsod). Ott nevet változtattak Szepesire. A
család katolikus.

Sem a neten, sem az FS-en és a MACSE-n sem találtam túl sok adatot róluk,
elsősorban inkább Budapesten tűnik fel ez a családnév. Lehet, hogy a
Szuszkiewicz módosítása, rövidítése?

Ha valaki tud segíteni, előre is nagyon köszönöm!

Üdvözlettel:
Lajos