[Csaladtortenet 2] [MACSE: 23793] DNS kutató projekt - Szegedi Tudományegyetem

József Németh jozsefnemeth424 at gmail.com
2021. Május. 21., P, 22:30:49 CEST

Ez valóban jó, hogy ilyen gyorsan összejött. Magam Vas megyeiként kerültem
be, és szerveztem is be onnan embereket, valamint Zala és Veszprém megyéből
is, mert amikor én jelentkeztem kb. 2 hete, még csak 3-4 vasi volt, Zalából
pedig senki. Most már megvan minden megyéből a 10 mintaadó, akiktől
DNS-mintát vesznek. Tőlem eddig még idegen volt ez a terület, ezért is
kíváncsian várom az eredményeket!
Németh József donor és családfakutató :-)

Herczeg Sándor Lajos <herczegsandor1972 at gmail.com> ezt írta (időpont: 2021.
máj. 21., P, 22:14):