[Csaladtortenet 2] Gödöllő lakosságának genealógiája CD

Ákos Polgár 1.polgak at gmail.com
2021. Május. 22., Szo, 19:49:04 CEST

Kedves Érdekeltek, Érdeklődők !
Egy ismerősöm szerint 1996-ban adták ki Raátz Judit: Gödöllő személynevei
1722-1895.
Nagyon részletes név- és vallási feldolgozás.
A II. kt-ben szerepel a Szentesi név is, 1882-től, rkat. családnév alatt.
Lehet hogy felvett (magyarosított) név.

[Csaladtortenet 2] Gödöllő lakosságának genealógiája CD
Beérkező levelek
Koronghy Zoltán Zoltan.Koronghy at gmail.com a(z)
<https://support.google.com/mail/answer/1311182?hl=hu> levlista.theka.hu
domainen keresztül
2021. máj. 21. 10:46 (1 nappal ezelőtt)
 címzett: Varga; Új
Kedves István!

A CD-t a Gödöllői Városi Múzeum adta ki 2002-ben, őket lenne érdemes
megkeresni. És sok éve vettem tőlük, nagyon segítőkészek voltak.

Üdv
Zoltán

Varga István <istvan.varga at ikl.hu> ezt írta (időpont: 2021. máj. 21., P,
9:32):

> Szép napot!
>
> Hogyan lehetne ehhez a gödöllői CD-hez hozzájutni?
>
> Köszönettel: Varga István

> Györe

> él.
> vele

> 20.,

> levelet

[Üzenet megvágva]  Egész levél megtekintése
<https://mail.google.com/mail/u/0?ui=2&ik=48d01d97bf&view=lg&permmsgid=msg-f%3A1700357006414895576&ser=1>
VálaszVálasz mindenkinekTovábbítás
<https://drive.google.com/u/0/settings/storage?hl=hu&utm_medium=web&utm_source=gmail&utm_campaign=storage_meter&utm_content=storage_out_of_quota>
<https://www.google.com/intl/hu/policies/terms/>
<https://www.google.com/intl/hu/policies/privacy/>
<https://www.google.com/gmail/about/policy/>

> [...]

> 20.,

> levelet

[Üzenet megvágva]  Egész levél megtekintése

Koronghy Zoltán <Zoltan.Koronghy at gmail.com> ezt írta (időpont: 2021. máj.
21., P, 10:46):